29.10.12

Ting






Jeg prøver stadig å finne en balanse i
å ha passe mange ting stående fremme.
Spesielt ting uten en klar bruksverdi
blir lett "nips" og da kan uttrykket
fort bli litt "tantete", synes jeg ;)








På den annen side er jeg den første
til å innrømme at ja, jeg er nok glad
i "ting" og vakre gjenstander!
Det er lett å la seg påvirke
og stadig ville ha mer...







Er du glad i ting? :)


Ha en finfin ukestart!






I'm trying to find a balance
between displaying just
enough things in my
home, otherwise
the look can be
"crowded".






14 comments:

  1. Åja, jeg er nok det jeg også. Kopper, lysestaker, skåler, puter...Det kommer stadig nye småsaker innenfor døra, men jeg har jo egentlig ikke plass så jeg prøver å begrense meg. Det er jo begrenset hvor mye nips man kan ha fremme og skapene er fulle allerede.
    Likte godt pynten på hyllene dine. Akkurat passe og ikke det minste tantete. ;)

    ReplyDelete
  2. Så fine bilder, og fin balanse..
    Ikke lett balanse alltid nei. Blir fort for mye hos meg, og liker det ikke egentlig. Liker å ha få ting fremme, men så har jeg jo så mye fint også da.. Ikke enkelt..

    Ha en fin dag!
    Klem fra Tonje Merethe

    ps. en søt give away gående nå som jeg tror hadde slått an hos deg ;)

    ReplyDelete
  3. Ja jeg er altfor glad i ting og kjøper mye nytt når jeg ser noe fint! Men nå ska jeg bli flink t å kaste/kvitte meg m dcsom ikke brukes! Fint m pynt på hyllene dine:-)

    ReplyDelete
  4. Jeg har vært glad i ting og nips, men nå er det mindre enn før. Heller detaljer, som noen blikkfang men ikke for mye! ;) Men ble veldig inspirert av hylla di - så min er ganskelik. Hehe!

    FIn dag søta!

    KLEM

    ReplyDelete
  5. I love the beauty that lies in the simplicity of a lovely display! Well done!!

    ReplyDelete
  6. Fine bilder av fine ting☺
    Eg er blitt meir og meir fan av less is more...problemet er berre at det er vanskeleg å gøyme vekk ting, so det er vel litt for mykje ståande framme på hyller og skap☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    ReplyDelete
  7. TI HI MÅ FLIRE LITT NÅ :)
    JEG ER GLAD I TING:)
    TA EN TITT I SÅ FÅR DU SE:)
    HERLIGE BILDER MED FINE TING PÅ HYLLENE!
    KLEM FRA ELI:)

    ReplyDelete
  8. Den er ikkje lett den der,for ein ønsker egentlig å ha alt det fine framme men det går jo ikkje,eg får litt sån hetto eg då og må rydde vekk men så kommer det alltid inn litt igjen:)eg har vel sån midt imellom:)
    Er jo så masse fine ting og!
    Klem

    ReplyDelete
  9. Så flott på hylla di! Jeg er altfor glad i ting. Fylles stadig opp her, så det krever opprydningsrunder med jevne mellomrom. ;)Finnes jo så mye fiint.

    Så deilig med ferie til Miami Beach. *bittelitt misunnelig*

    Ligger med feber på sofaen, så her kommer en glovarm klem fra nord. :D

    ReplyDelete
  10. Jeg er alt for glad i ting:)
    Har alt for mye stående, hehe:)
    Noe er nå pakket bort, så blir det som nytt igjen senere ♥

    Fra nå av skal jeg heller invistere i gode duftlys, de koster litt, og man bruker de jo opp, så slipper det og bli skapfyll:)

    ReplyDelete
  11. Mhm - veldig glad i ting! Men liker at det ikke blir for mye av det gode. Hoper seg opp av og til og da MÅ jeg rydde bort noe. Blir lett rotete med for mye ting synes jeg. Og så er det så innmari kjedelig å tørke støv da...
    Ha en flott mandagskveld!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  12. Jeg er veldig glad i ting, personlige ting:)
    Har alltid likt å fikse og ordne og ha framme ting jeg er spesielt glad i. Har kanskje blitt litt flinkere nå til å ta bort noe om jeg skal sette fram noe nytt....litt moro å da, får da blir jo det gamle litt " nytt" igjen når jeg tar det fram;) forandring fryder:)
    Nå begynner det å bli overfylt i skapene også, så på tide å gå over å se om noe kan gis bort til Loppis el. liknende:)

    Synes hyllene dine er veldig fine og akkurat passe med ting på ;)

    Klem Merete

    ReplyDelete
  13. Jeg er også glad i ting (hvem er ikke det?) og nok mest glad i personlige ting. Ting med minner og ting som gir en personlig touch... Sen så må man vel aktivt jobbe med balanse, for som du sier kan det lett bli for mange ting ;)) Flotte bilder og flott ukestart til deg!

    ReplyDelete
  14. Jeg er ikke så glad i for mye nips og ting.....har lite framme og bytter heller oftere! Pakker man det bort når man er lei så finner man liksom alltid igjen noe nytt fra kjelleren ;)
    Fine bilder av barna dine på høsttur:)
    Ha en fin tirsdag:)
    Klem Line

    ReplyDelete