12.8.13

More Butterflies








Som man kunne se i forrige
blogginnlegg, er jeg ikke
lei sommerfugler ennå :)








Blomster og sommerfugler er temaet
på storesøsters rom. Det blir mye rosa der,
så derfor passet det fint med et
svart-hvitt sengesett.











Tyllskjørtet fikk hun til bursdagen
tidligere i år og det er blitt mye brukt!

(Ikke bare for fotografen altså!)










Livet består av flest hverdager.
Men det hindrer oss ikke
i å lage litt hverdagsmagi...










Tyllskjørt er for fine til å gjemmes
bort og bare brukes på bursdager,
ikke sant? :)










Ønsker deg en fin start på
denne sensommeruken!







We believe in making our 
own magic, on any regular day.
Butterflies and flowers 
is the theme in my
girl's room.








5 comments:

  1. Så herlige bilder. Sommerfugler er vakre ja.
    Tyllskjørtet, og ikke minst frøkna, var helt herlig..

    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem fra Tonje Merethe

    ReplyDelete
  2. Jeg er enig med deg, lag magi i hverdagen! Og det tyllskjørtet er helt nydelig, - hadde jeg hatt ei jente...

    ReplyDelete
  3. Forstår at du liker sommerfugler, å eg forstår deg godt......sommerfugler er nyyyydelig. :)) Eg skal nyte min fri dag i dag.
    Ha ein fin start på uken. Masse klemmer fra Ann Elin

    ReplyDelete
  4. Nydelige bilder og slike skjørt er alltid fine til bruk:)
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  5. Så flotte bilder:)
    Da min prinsesse var liten ble det brukt festkjoler HVER dag, hehe:))
    Til og med i sandkassen - de er til for og brukes, og blir fort aaaalt for små:)

    Nyyydelig skjørt ♥

    ReplyDelete