16.5.14

Marble Tray























Marmor er en av trendene som jeg ikke helt omfavnet med en gang.
Fikk nok litt for mye flashback til det kitschy åttitallet og alt den tiden
innebar ;) Men, det er fascinerende hvordan trender egentlig går i en loop
til syvende og sist, for det meste har jo tross alt vært gjort før! Det er 
vanskelig for trendsettere å finne opp noe helt nytt, tror jeg.
(Men jeg er ikke helt der at jeg elsker furu ennå...)


Uansett elsker jeg det nye marmorbrettet mitt, som viste seg å være enda
hvitere i virkeligheten enn på bildet på nettet - et stort pluss i min bok!


G O D  F R E D A G!







Marble is one of those trends that had to grow on me,
it wasn't love at first sight. But with the right styling, marble
is just smashing. I love my new marble tray, that turned out to
be much whiter in real life than it looked like in photos online. 









3 comments:

  1. Enig med deg, utrolig hvordan vi faktisk ender opp med å like ting etter at det har vært i trendbildet en stund. Hvor har du kjøpt marmorbrettet hen? Likte det skikkelig godt og ønsker meg et likt til å ha på badet. Foreløpig har jeg bare funnet Hay sitt og det er i dyreste laget synes jeg... God 17 mai feiring til deg! Klem fra Beate

    ReplyDelete
  2. Helt enig, noen ting tar litt tid før det setter seg hos meg og:)
    Det brettet har jeg ønsket meg lenge - lekkert!

    ReplyDelete
  3. I love your Blog so much and follow you now!!!!
    Many Greetings, Olga.

    ReplyDelete