14.8.11

Mer rosa



Vår lille frøken, også kalt storesøster, har fått denne fine gulvmatten på rommet sitt. Passer godt inn i blomster- og sommerfugltemaet der. Godt at det er ett rom i huset hvor vi kan ha rosa detaljer, året rundt :) Spesielt nå når høsten nærmer seg og jeg kjenner at jeg er klar for naturfarger i resten av huset.



Deler av lørdagen ble tilbrakt på IKEA Slependen. Litt skuffet over at ikke den nye katalogen lå klar. Men, siden typisk diverse ting jeg skulle ha var utsolgt, må jeg nok tilbake igjen snart. Og da er vel flere av de nye katalogvarene kommet også, vil jeg tro :)




En lys rosa skrivebordslampe fikk være med hjem i dag. Siden storesøster er førskolebarn nå (og såå stolt!) har vi lovet at hun skal få skrivebord på rommet sitt snart. Lampen er en start! Vi kjører som sagt på med mye rosa, men siden hun skal få et hvitt skrivebord, mot hvite vegger, så blir det ikke "overkill" likevel, synes jeg. (Lampebildet er lånt fra nettsiden til IKEA).

Ha en superduper søndag! :) Her er det ordning & reda i dag, med nye oppbevaringskasser fra IKEA som skal fylles og organiseres i kjellerboden ;)

11 comments:

  1. Så koselige ting! Fantastisk den lampe :)

    Ønsker deg en fabelaktig søndag og en herlig start på uken.
    Smil og klem

    ReplyDelete
  2. så fine ting :)
    ha en strålende søndag !

    ReplyDelete
  3. Rosa er og blir herlig :D Lampa var superkul! :D klem fra AM

    ReplyDelete
  4. Hei søte!
    Jeg syns Lexington holder en kvalitet som jeg ikke finner hos andre enn Gant og lignende. Jeg har en Lexington duk og den holder seg fint i form og farge. Den falmer ikke og krøller ikke sånn som "billig" dukene. Jeg tror det har med tettheten av bomullstråder i veven.

    Håper det var gode råd :)

    Klem

    ReplyDelete
  5. Heia!så mange fine innlegg hos deg!!!! Har hatt litt problemer med blogger, men håper denne kommentaren går igjennom!

    Ønsker deg en fin kveld og uke:)
    Klemmer

    ReplyDelete
  6. Heisan! Det er så rart med rosa. I en viss alder skal alt være rosa - det er liksom ikke noe alternativ i det heletatt!!! Men heldivis finner de små jentene ut etter hvert at det fins andre farger også!
    Go søndag :-) Heidi

    ReplyDelete
  7. Klar for høstfarger inn nå jeg også!! Hrelige nyheter fra Lexington under, glad jeg har hytte...:-)
    Klem med ønske om fin søndagskveld!

    ReplyDelete
  8. Mmmm rosa!!
    Trodde det 1.bilde først var noe annet, vet ikke hva, en kake kanskje.
    Fint, og lampen og, herlig pudderrosa!
    God kveld ;)

    ReplyDelete
  9. The rosa lamp looks so cute! Rosa is the favorite color of my two daughters and from me!!!!
    Hugs,
    Yvonne

    ReplyDelete
  10. Jeg for min del kan aldri få nok rosa, hehe, har alltid elsket den fargen og den passer så godt med det meste!!
    Flott teppe jenta di har på gulvet!

    IKEA turer kan man heller ikke få nok av:-)!

    God ny uke til deg!
    Klem fra størstepia

    ReplyDelete
  11. Herlige rosa ting datteren din har fått:)Hihi,går mye i rosa hos oss også,men begynner å blir klar til å lage høst stemning hos oss snart:)

    Ønsker deg en fin start på uken.

    Klem Jeanette

    ReplyDelete