13.7.11

Grønt er skjønt

Flere detaljer fra vårt uterom...



Oliventre i sinkspann synes jeg er vakkert. Og buksbom i urne. Ble kjempeglad da Mester Grønn hadde disse på salg og kjøpte tre stykker. 



Et hvitt sammenleggbart bord, i samme stil som plantehyllen jeg kjøpte på Mester Grønn, vist i et tidligere innlegg.


Generelt er jeg veldig glad i blomsten hortensia, både ute og inne. Her på et hagebord fra IKEA. Bordet har tilfeldigvis blitt ganske så rustikt, etter å ha stått ute i vær og vind.

2 comments:

  1. Alltid härligt med nya blommor och grönt! Har också Buxbom I trädgården och det är fint året runt! Har nästan likt bord också! Du har god smak! ;)
    Ha en härlig dag! Kram Joy

    ReplyDelete
  2. Såå nydelige bilder! Jeg elsker Hortensia jeg og... Har alltid noen i hus her hjemme :)

    Nyt denne deilige julionsdagen. I oslo er det sol og sommer, men kaldt *brr*

    Stor god klem!

    ReplyDelete