9.8.11

Give Away



Forrige uke ble jeg medlem av Norske interiørblogger, hurra! Gleder meg veldig til å ta del i dette store fellesskapet av kreative og entusiastiske bloggere :) Og i helgen passerte jeg 2000 sidevisningermin lille blogg. Alt dette synes jeg er verdt å feire! Med min aller første Give Away.


1. september trekker jeg 1 vinner, som får disse premiene:




1 flaske (236 ml) ekte bourbon vaniljeekstrakt, uvurderlig til baking! Så vidt jeg vet selges ikke denne i Norge. Anbefalt av både Martha Stewart og Manuela hos bloggen Passion for baking :)




1 boks av den nye Duo Vanilla Body Butter fra Body Shop. Det er to typer krem i boksen, én for tørr hud og én for normal.




1 "Bjørk" sofapute fra Åhlens. Jeg har alle disse tingene selv, og nå vil jeg gjerne dele med en av mine lesere! :)


Reglene er de "vanlige" for Give Away/blogglotteri:

- 1 lodd for kommentar til dette innlegget.

- 1 lodd for å bli følger av bloggen min.

- 1 lodd for å linke fra din blogg til min Give Away, bruk da bildet under her.

Du kan da ta tilsammen 3 lodd. Skriv gjerne hvor mange lodd du tar! :) Du kan også delta selv om du ikke har egen blogg.






157 comments:

  1. Heei!

    Så moro med første giveaway. Og for noen herlige premier :O)

    Jeg er med på 3 lodd :O)

    Tusen takk for veldig koselig kommentar :O)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke! :O)

    Carinaklem

    ReplyDelete
  2. Jeg vil gjerne være med i trekningen av disse flotte premiene og trekker 2 lodd!

    Ha en fin kveld,
    fra Mrs Monday

    ReplyDelete
  3. ah...her var det mye fint!
    Må jo bare klemme til med tre lodd, å håpe at ett av de bærer med seg litt vinnerlykke!

    Elsker Manuelas blogg...heldige deg som har vært på kurs! ;)

    Ha en fortsatt finfin kveld/natt..og takk for koselige ord!
    Klem fra Rikke

    ReplyDelete
  4. Hei på deg MM :) Å så kjekt med Give Away og for nokre kjekke premiar! Eg vil svært gjerne være med og tar tre lodd med kryssa fingrer og tær.

    Skal ta meg ein tur på Mester Grønn i morgon og sjekka om der er planter som kan trivast i den mørke kroken i gangen, takk for godt tips :)

    Klem Eli

    ReplyDelete
  5. Heisan! Tar gjerne 2 lodd jeg!
    Flotte premier, flink du er !!
    Klem Heidi

    ReplyDelete
  6. Heisann..
    takk for hyggelig kommentar...
    fin blogg d har...
    2 lodd til meg...
    ha en fin fin dag
    klemklem

    ReplyDelete
  7. Dette må jeg jo være med på!!!
    Grattis med NIB medlemskap.
    Jeg trekker 3 heldige lodd og krysser fingrene!
    Klem fra størstepia

    ReplyDelete
  8. Hei, takk for koselig kommentar hos meg.Gratulerer med NIB medlemskap, der er det mye inspirasjon å finne :)

    Blir gjerne med på din give away, trekker tre lykke lodd hos deg:)

    Ha en fin dag.

    Klem Jeanette

    ReplyDelete
  9. ps. bli gjerne med påmin du også;)

    ReplyDelete
  10. For en nyydelig blogg! Her kommer jeg gjerne igjen ;-)

    Og 2 lodd til meg - så flotte premier! Ha en fortsatt fin sommer.

    ReplyDelete
  11. herlig blogg du har :)
    jge blir gjerne med på ditt lotteri og tar 3 lodd.
    ha en strålende dag !

    ReplyDelete
  12. Hei, så fin blogg. Akkurat oppdaget deg og blir følger. Puten hadde passet perfekt i min nye loftstur og gavene dine var absolutt snop for øyet. Melder meg på med 2 lodd jeg.

    ReplyDelete
  13. Så koselig med give-away! Jag vill gärna vara delta med 2 lotter! Den vaniljeksteakten letade jag som en galning efter i NY, hihi... Martha Stewart sätter sina spår. ;)
    Sätter verkligen pris på alla fina kommentarer från dig söta! Det värmer! Ha en skön dag! Kram Joy

    ReplyDelete
  14. Steike for en flott giveaway!!!!
    Krysser fingre og tær for litt vinnerlykke!!!
    3 lodd på meg så klart!

    Å forresten gratulerer
    og velkommen i Nib-gjengen :-)

    Stor klem fra Hilde

    ReplyDelete
  15. Med så fin premie må det bli 3 lodd på meg ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  16. Jeg blir gjerne med på denne flotte givawayen!
    Da blir det 3 lodd på meg.

    Klem Tove

    ReplyDelete
  17. Heisann..
    Har lagt meg til som følger av din blogg - ser fram til å følge deg videre..
    Jeg har linka den til bloggen min, og trekker 3 lykkelodd.
    Har selv en give away for øyeblikket - sjekk ut om den kan være interessant.
    Klem Mari Johanne

    ReplyDelete
  18. Fant bloggen din tilfeldig og kommer HELT sikkert tilbake!

    Har lagt meg til som følger,også.

    Ønsker deg en flott kveld videre!:))

    ReplyDelete
  19. Så fine gaver :o))
    Prøver meg med ett lykkelodd ;o)
    Klem Elisabeth ;))

    ReplyDelete
  20. Hei!

    Jeg oppdaget nettopp bloggen din og slenger meg med på give awayen!
    Tar to lodd jeg.

    Nå skal jeg lese bloggen din :)

    Hilsen Guro

    ReplyDelete
  21. Tack för din fina kommentar hos mig!
    Vilken underbar och mysig blogg du har!!

    Vilken ur snygg kudde! Den skulle vara fin hemma hos oss också:)!

    kram CC

    ReplyDelete
  22. Så fin blogg du har!
    Blir med og tar hele 3 lodd :)

    Siljeklem

    ReplyDelete
  23. Koslig blogg du har!
    Jeg tar 2 lodd :)
    Annette :)

    ReplyDelete
  24. For noen flotte premier! Jeg elsker lukten av vanilje og den puta hadde glidd rett inn her! Tre lodd til meg!

    Fin blogg du har!

    ReplyDelete
  25. Så fin blogg du har! Jeg er gjerne med i trekningen din :) 2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    ReplyDelete
  26. Hei hei. Jeg er gjerne med på giveawayen din :-) Fine premier :-) Tar tre lodd. Bli gjerne med på min også :-)

    ReplyDelete
  27. Gratulerer så mye!
    Kjempefin Give-Away!
    Jeg er med og trekker 3 lodd :)

    Tusen takk for alle kommentarene du legger igjen hos meg!
    -Amalie

    ReplyDelete
  28. Får en nydelig giveaway! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Gleder meg til å følge deg videre, og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/08/giveaway-hos-myke-minutter.html

    Klem

    PS: Bli gjerne med i sommerkonkurransen min om du vil :)

    ReplyDelete
  29. Full pott på meg, tre lodd:)
    Herlig premie!

    ReplyDelete
  30. Nydelige premier! Jeg tar 2 lodd :)

    KLEM J

    ReplyDelete
  31. Flott premie, klart jeg vil være med. Jeg tar 3 lodd.
    Klem

    ReplyDelete
  32. Jeg blir gjerne med i trekningen av så flotte premier.
    Satser på 2 lodd:))

    Klem

    ReplyDelete
  33. hei
    og gratulerer med nib-medlemskapet
    du er herved ønsket velkommen
    jeg er gjerne med å feire deg og bloggen din
    to lodd til meg.
    flotte premier!

    sommerhilsen fra Åpent hus

    ReplyDelete
  34. Jeg vil selvfølgelig være med på din give away. Fantastisk herlig blogg!!! Jeg tar 3 lodd. Vaniljeekstrakten var veldig fristende!!!

    stooor klem til deg

    ReplyDelete
  35. Ett lodd til meg :-) takk for hyggelig kommentar! Fin fin blogg du har :-)

    ReplyDelete
  36. Heihei:)
    Flott blogg og herlig Give-away ♥
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd;))

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    ReplyDelete
  37. De tar jeg tre lodd i ditt lotteri med vidunderlige premier!
    Herlig blogg!
    Klem:)

    ReplyDelete
  38. Hei!
    Så spennende premier!
    Jeg blir med, og tar 3 lodd.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    ReplyDelete
  39. Så vakre premier! Jeg er selvfølgelig med!
    2 lodd på meg!
    Håper det er vinnerloddene!
    klem

    ReplyDelete
  40. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 3 lodd:o) Må si du har en spennende blogg:o)

    ReplyDelete
  41. så herlege premiar! eg blir gladleg med ;)

    to lodd på meg

    -klem

    ReplyDelete
  42. Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Så moro :)
    Jeg er med, med 2 lodd!

    Klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  43. Hei og gratulerer med de 2000 :) Jeg blir med på give awayen din jeg og tar 3 lodd.
    Klem,
    Trude :)

    ReplyDelete
  44. Kjempefin premie! Ønsker meg alt sammen så jeg tar to lodd og krysser fingrene.
    Klem Hanne Mette

    ReplyDelete
  45. Nydelig premier du lodder ut! Jeg prøver lykken med 3 lodd! :-)

    ReplyDelete
  46. Så fin blogg du har:) Jeg fant deg tilfeldigvis via en annen og legger meg til som følger. Tar 2 lodd og håper vinnerlykken står meg bi:)

    Klem fra Pernille (Sweet Chili)

    ReplyDelete
  47. Nydelig! I'm SO in!! Full pott på meg!
    Gratulerer med medlemskap!
    Klem
    Lise

    ReplyDelete
  48. Hei, for en flott give away:)
    og grattis med meldlemskap:).
    trekker 3 lodd og krysser fingrene:)
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  49. Herlige premier! Jeg er med, 2 lodd på meg:)
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  50. Fine premier og flott blogg:) Jeg slenger meg med på give awayen din og trekker 3 lodd.
    Ha en fin kveld!!
    Randi:)

    ReplyDelete
  51. Henger meg på med full potte.
    Håper at det er 3 vinner lodd...hehe
    kjempe fine premier du har lagt ut i allefall.
    Bloggen din er bare lekker.
    Ønsker deg en riktig god søndag videre
    Hilsen fra meg i Bergen

    ReplyDelete
  52. Hei. Oppdaget bloggen din i dag! Her var mye fint:)
    Og fine premier som jeg hadde blitt så glad for, så jeg tar 3 lodd.

    Ønsker deg ei god ny uke.
    Klem Vivian

    ReplyDelete
  53. Gratulerer med medlemskap. Flott blogg du her, følger deg gjerne. Krysser fingrene med tre lodd:-)

    ReplyDelete
  54. Tar to lodd. Fant ingen link for å legge seg til som følger.

    ReplyDelete
  55. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Følger og kommenterer, 2 lodd - johoooo!! : )
    mari_gull(at)yahoo.no

    ReplyDelete
  58. Så flotte premier, og fin blogg :) 2 lodd på meg!!!

    ReplyDelete
  59. JAAAA - eg vil væra med på gje-borten din. 3 lodd på meg. Kjempe fin premie! Og imponerande mange deltakera på relativt ny blogg ;)

    ReplyDelete
  60. Flott blogg! Jeg tar to lodd, og krysser fingra :)

    ReplyDelete
  61. Vil veldig gjerne være med på dette lotteriet, og deltar med

    2 lodd!!!

    Krysser fingrer, ermer og ben!!!

    Klem fra
    lefhauge@yahoo.no

    ReplyDelete
  62. gratulere så mye, kjekke blogg. titter innom når tiden strekker til. så et vinnetlodd te meg.

    ReplyDelete
  63. Så stas!! Gratulere:-)
    Jeg tar gjerne to lodd jeg!

    Klem

    ReplyDelete
  64. Jeg vil gjerne ha vaniljeekstrakt! Bakeshop i Bergen solgte det tidligere, men da den flyttet til Oslo sto jeg plutselig uten vaniljeekstrakt.. å gå tilbake til vanlig vaniljesukker er ikke lett...
    Nettopp oppdaget bloggen din, gleder meg til å lese videre.
    Så ett lodd til meg.
    Blogglaus@gmail.com

    ReplyDelete
  65. Gratulerer med den fine bloggen din! Så flotte premier:-) jeg er alltid på utkikk etter slik vaniljeekstrakt når jeg er i utlandet, men de har det ikke på Svinesund for å du det sånn;-)!!
    Jeg går fir å maksimere vinner sjansene og slenger meg med på 3 lodd!
    Klem fra Karlotte

    ReplyDelete
  66. Så deilige premier og jeg blir gjerne med, med 2 lodd på meg. Minner også om min første GIVE AWAY med trekning 21. august. Flott premie... Ha en fortsatt fin dag! Klem fra Rosen

    ReplyDelete
  67. Gratulerer! :D Jeg tar 2 lodd.

    Mvh. Dora Chen
    D.Angel19@hotmail.com

    ReplyDelete
  68. Så hyggelig :D Gratulerer så mye!
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd :o)

    Hilsen Kumba
    kunadiala@yahoo.no

    ReplyDelete
  69. Herlig blogg og fine gaver, jeg prøver lykken med tre lodd =))

    Ha en fin tirsdag.

    Hilsen Henriette

    ReplyDelete
  70. 3 lodd på meg- jeg krysser fingrene, for her var det mye fint!!!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    ReplyDelete
  71. Jeg følger, kommenterer og linker!
    Tre lodd på meg!

    Ole-Martin
    olemartinjensen(ætt)live.no

    ReplyDelete
  72. Flotte gaver, liker å bake så har lyst på ekte vaniljeekstrakt :-) 1 lodd på meg!
    Mvh Helene

    ReplyDelete
  73. heisann! jeg vil gjerne bli med ;)
    2 lodd til meg da, kommentar og link.

    Jeg har forresten en liten give away selv hvis du er intr. ;)

    Ha en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

    ReplyDelete
  74. Gratulerer med de 2000 og medlemskap ;-) Jeg vil gjerne teste vinnerlykken og bli med på din give-away med to lodd. Flott premie! ;-)
    Ha en flott dag!
    Klem fra Karianne

    ReplyDelete
  75. Oi, så fine premier!!! Gratulerer med fint tall og så fin blogg! Gleder meg til å følge deg videre :-) To lodd på meg takk!

    ReplyDelete
  76. For en perfekt giveaway! Vet du hvor man kan kjøpe den vanilje ekstrakten i USA evt. (Skal dit om 3 uker)

    Jeg tar 2 lodd, siden jeg allerede er en følger :)

    Krysser fingrene!
    klem Nina

    ReplyDelete
  77. Åh, så fin premie! Og så flott blogg du har! :)
    Legg lenke frå bloggen min til din, så då blir det to lukkebringande lodd, takk!!

    Ha ei fortsatt fin veke!

    ReplyDelete
  78. Hei høpp!!

    Herlig premie!!

    jeg blir gjerne med på feiringen din,og grabber til meg 3 lykkelodd:)

    Klem Linda;)

    ReplyDelete
  79. Så flotte premier!
    Og du har en flott blogg!

    3 lodd på meg, full pott!
    Kjøpte forresten samme pute i går:) lekker
    klem

    ReplyDelete
  80. Kjempeflott give-away! Jeg blir selvfølgelig med og feirer, 3 lodd til meg:)

    Klem fra Hanne:)

    ReplyDelete
  81. Får jeg to lodd? Den vaniljeekstrakten høres spennende ut!

    ReplyDelete
  82. Jeg vil være med:-)
    3 lodd til meg, er du snill!!!

    Ha en fortreffelig fredag og helg

    ReplyDelete
  83. 3 lodd til meg også. :) Vaniljeduft er nydelig.

    ReplyDelete
  84. Jeg satser på at DETTE er det vinnerloddet som skal til! Midtiblinken for bakefrøkna her ;)

    Tvi Tvi!

    ReplyDelete
  85. Jeg er med! 3 lodd til meg :)

    Du har en veldig koselig blogg, og en stil som passer meg midt i blinken.

    Ha en fin lørdag!

    Linn Merethe

    ReplyDelete
  86. For en koselig blogg du har, full av inspirasjon! Gratulerer med mange sidevisninger!
    Jeg prøver lykken med 3 lodd =)

    Ha en strålende lørdag =)

    ReplyDelete
  87. Heihei
    Så flott blogg du har.
    Jeg vil gjerne vinne og tar me meg 3 lodd

    Bli gjerne me i min give away også:)

    Klem fra Lill

    ReplyDelete
  88. Eg er med! 3 lodd takk :-) Deler deg inne på min blogg, og du er hjertelig velkommen til å delta på min Giveaway også :-)

    Helsing Kristine

    ReplyDelete
  89. Hei, jeg vil gjerne være med. Tar 3 lodd :-)

    ReplyDelete
  90. Jeg har kapret meg to lodd og vil gjerne være med :) Kjempefine gibort-premier!

    Håper du har hatt en fin helg :)

    ReplyDelete
  91. Velkommen som nytt medlem av norske interiørbloggere!
    Jeg sikrer meg tre lodd :)

    ReplyDelete
  92. Jeg vil veldig gjerne være med, den puten står på ønskelisten min.

    2lodd på meg

    Klem

    ReplyDelete
  93. Kjempe fine premier. Jeg er med på tre lodd. Og sleng deg gjerne på min giveaway hvis du har lyst.
    Synne

    ReplyDelete
  94. Hei! For noen flotte premier!
    Jeg falt helt for puta! Hadde passet så godt inn hos oss:) Og vaniljekstrakt har jeg nylig brukt og bruke så det hadde passet godt med påfyll etterhvert! Velkommen inn i bloggfellesskapet, jeg håper du vil trives:)

    ReplyDelete
  95. For nokre flotte premiar!!
    Krysser alt eg har og trekk eit vinnerlodd!

    Ha ein super dag!

    ReplyDelete
  96. Finfin blogg du har! Jeg tar 3 lodd jeg!

    Hilsen
    Kathrine i Tryllehuset

    ReplyDelete
  97. Gratulerer med så mange sidevisninger...er jo så moro :o)

    Dette vil jeg være med på,så jeg tar 3 lodd.

    Hilsen Hege-Mamma til 3
    www.hege-levorsen-gundersen.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Heisan :)
    Grattis med over 100 følgere og medlemsskap i NIB!
    Kjempekoselig å finne en ny blogg som jeg ikke har vært inne på før! Moro med giveaways også! Prøver gjerne lykken om de flotte premiene dine. 2 lodd til meg, og tvi tvi ;) Den kremen hørtes herlig ut. Er så synd at vi ikke har BodyShop her på Mo i Rana hvor jeg bor. Elsker produktene de har!
    Ønsker deg en fin uke :)
    Klem fra Lise

    ReplyDelete
  99. Gratulerer, og må si du har en fin blogg :)

    Legger meg til som følger, og deltar med to lodd :)

    ReplyDelete
  100. beautiful giveaway!!
    i want to win it!:D
    i'm your follower, and blogged about it!
    http://tunderilonka.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Hei.

    Herlige premier som jeg vil være med å kjempe om. Jeg tar 3 lodd.

    Klem Mona C

    ReplyDelete
  102. Grattis med mange besøk, jeg blir gjerne med på give away, og trekker 2 lodd! : ) Klem Hilde

    ReplyDelete
  103. Ønsker meg vaniljen jeg!
    2 lodd på meg.

    Trine

    ReplyDelete
  104. Wow, kul för dig! Jag vill vara med på tre lotter!

    ReplyDelete
  105. Hei.så fine premier! 3 loddd på må. Klem Å

    ReplyDelete
  106. Hei :)

    Herlige premier! Jeg blir veldig gjerne med i trekning. Ett lodd på meg :)

    Ha en magisk lørdag. Klem

    ReplyDelete
  107. Hei. Inspirerende blogg, flotte premier. Så klart vi tar to lodd.

    Ha ei fin helg :)

    ReplyDelete
  108. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  109. for en fin give away! 2 lodd til meg, takk:)

    Ha en fin helg!

    Kerttu

    ReplyDelete
  110. Gratulerer!
    Prøver lykken med 2 lodd!

    ReplyDelete
  111. Gratulerer ... jeg tar vinnerloddet ;-))

    ReplyDelete
  112. jeg er med :) tar 3 lodd

    http://leneridola.blogspot.com/2011/08/give-aways-i-september-del-1.html

    ReplyDelete
  113. Hei.

    Jeg vil gjerne være med å konkurransen. Har ikke blogg selv, så da blir det bare ett lodd. Men bedre enn ingenting:)

    Hilsen Grethe
    ogreid82@yahoo.no

    ReplyDelete
  114. Hej, Er gerne med på 2 lodder;)

    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    ReplyDelete
  115. Mmmm vanilje<3 1 lodd på meg :)

    ReplyDelete
  116. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd :) margrethekarijord@gmail.com

    ReplyDelete
  117. Jeg tar 2 lodd!
    Herlig blogg du har:)

    ReplyDelete
  118. Kjempefin give away!
    3 lodd trekker jeg, gleder meg til å bli kjent med bloggen din.

    Mvh Tina M.

    ReplyDelete
  119. Vil gjerne ta et lodd i din fine give-away:)
    Hilsen judith@mimer.no

    ReplyDelete
  120. Fin blogg og herlig premie. To lodd på meg....da jeg også legger meg til som følger:)
    Marte

    ReplyDelete
  121. Liker bloggen din, og ble følger for en tid tilbake. Så da blir det vel to lodd på meg i denne give awayen :) Klem fra Tonje

    ReplyDelete
  122. Da slenger jeg meg med på denne også. Tar to lykkelodd! (Håper ikke den tar all flaksen min)

    Klem Karen

    ReplyDelete
  123. Oi, dette kan jeg jo ikke gå slipp av!
    To lykkelodd til meg :)

    ReplyDelete
  124. Heisann! Så flott blogg du har :o) Og takk for hyggelig kommentar! Jeg blir gjerne med og trekker et lykke lodd ;o) Vanilje ekstrakten så veldig spennende ut :o) Titter snart innom igjen! Klemmer, Marianne

    ReplyDelete
  125. Å fine premier ! blir med med 1 lodd.

    Klem

    ReplyDelete
  126. For en super giveaway, denne vil jeg gjerne være med på. Jeg tar 3 lodd og håper alle gode ting er tre :-)

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  127. Hei.
    Så fint du la igjen komentar på siden min, slik jeg fant deg! Prøver meg på 2 lodd jeg! Kommentar og link!

    Finfin kveld til deg også!
    Klem

    ReplyDelete
  128. Gratulerer så mye med mange følgere og medlemsskap i NIB - det er vel fortjent for bloggen din er flott!! Fantastiske premier på denne Give Awayen ;o) Jeg hiver meg med i siste liten og tar gjerne 3 lodd. Ha en fin dag! Klem

    ReplyDelete
  129. Hei!

    Jeg tar gjerne ett lodd

    Henriette

    henriette.eriksen @ gmail.com

    ReplyDelete
  130. To lodd til meg! Kjekk blogg og fine premiar:)

    ReplyDelete
  131. Blir så gjerne med å feirer den fine bloggen din.
    Måtte skrolle nedover for å finne give awayen din . det gikk ikkje å trykke på linken på dit nyeste innlegg.

    men da stoppa eg opp å leste litt også;-)

    Likte godt kongle og nøttekransen din.
    1 lodd, ønsker eg meg ,er litt seint ute.

    Ønsker deg ein fin høst!
    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  132. 2 lodd og krysser fingrene! :)

    God høst!

    ReplyDelete
  133. Heisann, jeg trekker gjerne 2 lodd et for følger og et for kommentar. Kjempefine premier du lodder ut. Krysser fingrene:-)

    Digger bloggen din!

    Klem Christine

    ReplyDelete
  134. Blir gjerne med på trekningen din med 1 lodd:)
    Hilde
    (hilde-71@hotmail.com)

    ReplyDelete
  135. 1 lite lodd på meg og masse kryssing av fingrene :)
    mvh
    Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    ReplyDelete
  136. Hei !

    Jeg vil gjerne være med.

    Tar 3 lodd

    Hilsen Linda

    ReplyDelete
  137. Så fine premier! Og så kjekt å oppdage bloggen din. Jeg er med på to lodd jeg!

    ReplyDelete
  138. Så fine premier :)

    Fant deg på Fargebarn, der du hadde postet kommentar :)

    Jeg trekker 2 lodd, og gleder meg til å komme på besøk igjen :)

    ○ Beate ○

    ReplyDelete
  139. Vil gerne være med. 1 lod, takk !!

    ReplyDelete
  140. Oi, så flotte premier! Enda godt du hadde kommentert inne på Kremmerhusbloggen, da oppdaget jeg både giveaway og bloggen din!
    Jeg frister lykken med tre lodd :)
    Klem fra Barbro

    ReplyDelete
  141. blir 2 lodd på meg!

    Liker spesielt godt puta du frister med. Den var fresh.Har funnet ut-etter å ha kjøpt ca 10 puter siste tiden-at jeg har putedilla.

    ReplyDelete
  142. To Lodd på meg ;)
    sånn helt i siste liten...
    TVITVI

    ReplyDelete
  143. Oj, så flott! Håper et lite lodd holder denne gangen. Ha en fiiin kveld videre. :)

    ReplyDelete
  144. Hei

    Så utrolig gøy, lekre premier! Tar 2 lodd jeg og krysser fingrene for vinnerlykke :)

    B I R T E

    ReplyDelete
  145. Oi, så heldig jeg er som akkurat rekker å bli med, jeg tar 3 lodd. Superfin blogg du har! :)

    ReplyDelete
  146. Så koselig blogg du har! Jeg tar 2 lodd ;)

    ReplyDelete
  147. Flott blogg! Deltar med 3 lodd-du må gjerne delta ¨på min give away og :)

    ReplyDelete
  148. For en flott blogg du har!! Lagt meg til som følger og lagt deg inn på bloggrullen min :-)

    2 lodd på meg!

    ReplyDelete
  149. Dette var flotte premier! Jeg vil gjerne delta med ett lykkelodd. anikris3@online.no

    ReplyDelete
  150. Kjempefin blogg! :)

    lenebekkavik@hotmail.com

    ReplyDelete
  151. Jeg håper jeg ikke er for sen til å delta! Følger allerede! Så da blir det 2 lodd på meg!

    Hilsen Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    ReplyDelete
  152. Hei på deg!

    Jeg også har lyst å være med på denne!
    Vet ikke om jeg får 1 lodd for å dele med mine 643 venner på Facebook, men får jeg det, så blir det 2 lodd på meg.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  153. 2 lodd på meg, ha en fin dag :)

    ReplyDelete