29.8.11

Husk Give Away!



Minner om min Give Away som fortsatt pågår nå! Du kan delta til og med førstkommende torsdag 1. september, så blir det trekning fredag :) Les mer om reglene her.

1 vinner får: Sofaputen "Bjørk", en flaske ekte bourbon vaniljeekstrakt og en boks vanilje Duo Body Butter. 

Siden oppslutningen om blogglotteriet mitt har vært så stor hittil, har jeg bestemt meg for også å trekke en liten "trøstepremie" i tillegg til hovedpremien! Hva det blir, er en overraskelse ;)

You can still sign up for my Give Away, which ends this Thursday! Good luck :)

3 comments:

  1. *spent*

    Fabelaktig kveld til deg :)
    Klem

    ReplyDelete
  2. Veldig spent jeg også:) Takk for tipset under her. I neste bursdagsparty skal jeg prøve meg på slike. De så sååå gode ut! Nam!

    Klem, Pernille

    ReplyDelete
  3. Eg er spent eg også :) Tuuusen takk for gode tips til Halvor Bakke sine produkter! No har eg også meldt meg på Damenes Aften hos Bohus på Forus :) Så det gleder eg meg til, og akkurat medan eg skreiv det så kom eg på at det skal eg jammen meg laga eit innlegg om... Så kanskje eg rett og slett kan treffa andre Stavanger bloggerar face-to-face?? Kor kjekt hadde ikkje det vore?

    Klem Eli :)

    ReplyDelete