21.12.11

Deilig julekaffe



Synes du som meg, at det er alle de små tingene til sammen som skaper den gode julestemningen? Musikken. Luktene. Smakene. Jeg er nok et ganske sanselig menneske og blir det enda mer i juletiden :)

Noen juletradisjoner har man med seg fra barndommen og noen lager man selv. De siste årene har jeg kjøpt julekaffeinteriørbutikken Pentik. Bare fordi den lukter så godt! Som oftest gir jeg den bort i julegave til noen. Et tips, hvis du ennå ikke er ferdig med gavekjøpene :)

Nå kjører vi lillelørdag, dere! Men heldigvis ikke lille julaften helt ennå ;)



It's all the little pleasures that make my Christmas special. Like the coffee blend I buy each year. 




8 comments:

  1. Takk for at du minnet meg på det. Jeg må kjøpe inn julekaffe!!! Det er jo så godt.
    Nei, takk og lov for at det ikke er lille julaften enda;) Jeg håper jeg blir ferdig i kveld, og at jeg bare kan slappe av frem til julaften.

    Ønsker deg en herlig dag:)

    klem fra frua

    ReplyDelete
  2. Heilt klart dei små tinga som til saman utgjer julefølelsen :) No har eg fri, ungane fekk varm sjokolade og lussekattar til frukost med tente lys og julemusikk. No sit eg her og koser meg med God Morgen Norge i bakgrunnen, det er snø ute (!!) og veit at eg har ein herlig dag i ro og fred utan mas - kun me, myself and I... Meget diggbart ;)

    Ha ein nydelig dag, du finaste MM!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  3. Enig!! De små tingene som skaper jul er magiske!! Ofte smaker og lukter de godt!!
    Jeg elsker julete, julekaffe og røkelse - ting som skaper julestemning!!
    Juleklem til deg!!
    Heidi :)

    ReplyDelete
  4. jeg drikker ikke kaffe selv men det skal kjøpes inn til mannen. Er som deg med luktene, virkelig julestemning.

    ReplyDelete
  5. Og så koselig kopp! Elsker slike ting! God jul:)

    ReplyDelete
  6. kaffi smaker alltid ekstra godt i en fin kopp som din !

    fikk hentelapp fra posten i dag,tror den er fra deg;)Lykke til med innspurten til jul!

    ReplyDelete
  7. Your coffee looks very yummy!

    Merry Christmas!!!!
    Wish you wonderful and happy days!
    Hugs
    Yvonne

    ReplyDelete
  8. Halllooooo hvor får jeg kjøpt denne kaffen nå???? Pentik har lagt ned i Tønsberg!! Er desperat etter den kaffen.

    ReplyDelete