29.4.12

Vinner utfordring






Nå har jeg trukket vinneren av utfordringen

Lisette 

fra den fine bloggen Lisettes perler,
med sin lekre TV-benk/kommode :)


Du får en Starbucks Logo Mug i posten!


Jeg brukte som vanlig Random.org til å trekke vinneren:





Tusen takk til alle som deltok i utfordringen! ♥

Her var det mange fine bidrag, som jeg oppfordrer 
til å se nærmere på. Så gøy å se hva folk har i sine hjem :)


Lisette is the winner of my challenge.
Check out her nice blog,
as well as all the other entries.




5 comments:

  1. Gratulerer till heldige Lisette!
    Kjekt med utfordringer :)

    Du, ang det du spurte om mtp bloggrollen, jeg vet ikke helt om jeg forstod?
    Jeg blogger fra wordpress og jeg ser du har blogspot så da blir det vel ikke helt det samme?

    Klem :)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til vinneren..

    Ta en titt innom min blogg også..der finner du en Giveaway..
    http://brittklundli.blogspot.com/2012/04/giveaway-hos-britt.html

    Ha en fin uke som kommer..

    Britt.

    ReplyDelete
  3. Å så kjekt at det var Lisette som vant, ho er berre heilt skjønn :) Gratulerer så mykje! I dag har eg lakenskrekk (i dag også), har heldigvis fri i morgon. Då skal eg klappa og stryka på dei fine, nye putene mine :)

    Klem Eli

    ReplyDelete
  4. Sååååå gøy! Tenk at jeg vant gitt....:)

    ReplyDelete