17.6.12

Verdens beste bagel






Noe av det beste jeg vet er en god BLT
bagel, det vil si bacon, lettuce, tomato.
Et klassisk smørbrød fra USA, som vi
spiser på favorittstedet Einstein Brothers
når vi er på ferie i Miami. Yummy, såå godt!






Men man kan jo fint lage BLT selv også :)
Gode bagels får man i Oslo kjøpt på Bagel & Juice.
Eller bruke Hatting bagels, jeg fant dem på Coop Mega.






Etter å delt bagelen, putter jeg den litt i brødristeren.
I tillegg til Philadelphia ost, tomat, salatblader,
og sprøtt bacon, liker jeg også å ha på avocado.
Voila, så har du en mettende frokost eller lunsj :)

En super søndag ønskes deg som titter innom!




My absolute favorite sandwich is
a BLT bagel. When in the US
I buy it at Einstein Bros Bagels,
but also like to make it myself. 


17 comments:

  1. Ahhhh.. Bagel er så godt. Og særlig med ingrediensene du beskriver oppå. Brukte å spise denne type bagel på Bagel & Juice i Oslo med ei god venninne når jeg studerte der. Så godt :)

    Finfin søndag til deg.

    ReplyDelete
  2. Åh sukk, mmmm :) Det så jammen godt ut - bagels er stor savn etter USA turen!

    Fin daag,

    klem

    ReplyDelete
  3. Mmmmmm, så kjempegodt ut :-) :-) Skal absolutt prøves neste helg! Ha en strålende søndag og god uke!

    Klem Ranveig

    ReplyDelete
  4. Også så delikate bilder da...
    Nettopp spist, men ble sulte av å se på dette innlegget hi, hi.
    Kos deg videre denne søndagen :)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Hei søte vennen :)

    Ååå..dette så godt ut det :) En herlig lunsj :) Og så nydelig servise du har, det var lekkert :)

    Da jeg er på ferie er ofte maten noe av det man gleder seg veldig til, det er alltid så spennende å prøve noe nytt :) Og godt :) og det at noen andre har laget maten, da smaker den helt annerledes enn da man har stått over grytene selv ;)

    Ha en herlig søndag, vennen :)
    Klem og kos Lisa:)

    ReplyDelete
  6. Åh det ser ju bara så ljuvligt ut! Det måste jag absolut testa, ska se om jag kan hitta de där bröden här i sverige.
    Tack för fint tips och hoppas du har en riktigt mysig söndag!

    Kram
    L

    ReplyDelete
  7. BLT Bagel er fantastisk godt! Fikk utrolig lyst på det nå ;) Takk for den hyggelige kommentaren inne hos meg ;)

    Ha en herlig søndag!
    Klem Anne

    ReplyDelete
  8. Ååå så god de ser ut.
    Sånne må jeg lage meg en dag.
    Og så likte jeg godt fatet ditt:) Stilig.
    Gutten din var så søt, og så fine matbokser og service han har fått seg.
    Blafre er favoritt her og. :)

    Mamma og jeg ble så glad for hilsen fra deg idag. Tusen takk for fine ord.
    Vi ønsker deg en fin kveld og fin ny uke. :) Siste uke med skole for barna, det skal bli godt med sommerferie nå .

    Klem

    ReplyDelete
  9. Dette så godt ut :)
    Fin fin kveld til deg

    Klem

    ReplyDelete
  10. Jeg tror jeg kommer på bagel en dag... hihi!

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    ReplyDelete
  11. Det så utrolig godt ut,
    tror dette må handles inn en dag.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  12. Bagel er supergodt, særlig med bacon og hvitløksdressing;) vann i munnen der...hehe. Fin Tine k fat under;)

    ReplyDelete
  13. Bagel er så godt, men faktisk ikke noe jeg kommer på å kjøpe....
    Har satt det på handlelista til senere i uka :-)
    Ha en flott kveld!

    ReplyDelete
  14. Skjønner jeg har gått glipp av noe, for dette har jeg faktisk ikke smakt før... Men skal absolutt testes ;)

    Hurra for at Blafre innlegget har blitt delt. Så moro :)

    ReplyDelete
  15. Enig med du, jeg er også veldig glad i bagels med philalephia osv.!
    KLem♥

    ReplyDelete
  16. Så deilig!! Utrolig fristende! Tenk å stå opp til en slik frokost ds! ;)
    Jeg elsker bagels og det stedet jeg faktisk har funnet noen ok er på Rema og Bunnpris. Der har de noen plastpakka sammen med ferdigkakene etc. De er ganske gode. Men ikke så gode som de helt ferske da;)

    Klem

    ReplyDelete
  17. Bagel är också en favorit hos mig! Jag har gärna på rökt Philadelphia, rökt lax, spinat och svartpeppar.
    Jag har provat att baka bagels själv en gång - supergott och väldigt skoj att baka.

    Vi har planer om att resa in till Oslo i sommar (vi ska hämta en möbel som vi beställt), och det hade varit så mysigt om vi kanske kunde få till en liten fika då.

    Önskar dig en härlig dag!
    Solen skiner här i Arendal så idag blir det nog grillkos på verandan!
    Kram Joy

    ReplyDelete