28.8.12

Skolejente







En uke har vår fineste storesøster gått
i første klasse nå. Hun hadde drømt så
lenge om dette og i barnehagen sa de
at hun har vært klar siden i fjor, minst.







Med mange tanker i forkant, var det 
ekstra spennende å se om alle hennes
forventninger om skolen kom til å innfris.








Derfor er det så godt å se at seksåringen
vår stortrives så langt, både på SFO og i 
klasserommet. Leksene gjøres foreløpig 
med stor entusiasme - så får vi se hvor 
lenge akkurat det varer da ;) 


Her og her kan du se mer om
hvordan vi feiret skolestart.

Håper du som titter innom
har en god uke så langt! :)





It's been a week since
our beautiful six year old
started school. So far, so good,
she loves everything, even her
homework. Hope it will last :)




16 comments:

  1. what a beautiful schoolgirl, right down to her toes!

    hope you'll visit soon.

    smiles.

    michele

    ReplyDelete
  2. For ei nydelig skolejente. :)
    Og så søt sekk hun har. Min store 4.klassing ville så gjerne ha en sånn nå, men de hadde den dessverre ikke i hennes størrelse.

    Ha en fin tirsdag. :)

    ReplyDelete
  3. Ja,tenker det er stas ja:)
    Satser på neste blogg treff som blir:)
    Fin kveld!
    klem

    ReplyDelete
  4. Så nydelig skolejente du har - så herlig og rosa fra topp til tå nesten ;) Og så fint dere har feiret skolestarten, det er godt for de små å bli gjort litt ekstra stas på når slike store ting skjer :)
    SV: takk for dine reflekterte og flotte ord til meg, det du skriver om hvor viktig det er å ikke ta noe for gitt, men glede seg over alt som er bra - ja, jeg signerer den.

    Ønsker deg en og dine en flott uke videre :)

    ReplyDelete
  5. Så skjønn skolejente du har ღ
    ... og flotte bilder, gode
    minner å ha ღ Kjekt å høre at
    hun trives også... Nydelige
    bilder fra hjemmet ditt under
    her også, liker stilen din godt
    Takk også for at du deler bilder
    fra H&C treffet, så veldig kos
    ut ღ masse herlige cupcakes også
    hihi... Ønsker deg en fortsatt
    fin kveld, og uke. Klem fra Mette

    ReplyDelete
  6. Hei min fining!
    Endelig fikk jeg tid til å besøke deg igjen, herlighet som tiden flyr. Med ny jobb og vannlekkasje i hus blir det ikke mye tid til å besøke søte medbloggere, dessverre. Har hatt mest fokus på å lage innlegg, men nå var det jammen godt å få tid til å besøke deg :)

    Takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg, leser hver eneste flere ganger og smiler masse for meg selv (må nesten være blogger for å forstå det tror jeg *ler*)

    For en vakker skolejente :) Jeg kjenner meg godt igjen i henne og jeg gjorde lekser med iver helt til jeg var ferdig på vgs *blunke*

    Ikveld skal jeg ta fram strikkepinnene og kose meg.
    Fineste tirsdagskvelden!
    klemklem

    ReplyDelete
  7. Så skjønne bilder av en spent skolejente. Minstemann her går nå i andreklasse og eldstemann i sjette - de begynner virkelig å bli store :-)

    Jeg har fått masse kjempeflotte kommentarer på treffet på lørdag så jeg mener definitivt at vi kan kalle det en suksess! Jeg koste meg veldig og fikk både skravlet og shoppet. Skal forresten ned igjen i morgen og kjøpe etpar ting til, de har nemlig salg og 20% ut denne uken ;-)

    Ha en fin kveld og god bedring til deg!

    Klem
    Netta

    ReplyDelete
  8. Fine skolejenta :) så godt at hun trives. Det er det viktigste av alt, spør du meg :)

    Takke igjen for en fin, fin lørdagskveld, og denne dagen har, som alle andre i det siste, vært travel men trivelig :)

    Klem for tirvelig tirsdag :)

    ReplyDelete
  9. Herlig skolejente...

    Ha en fin kveld...

    Britt

    ReplyDelete
  10. Nydelig skolejente.
    Herlig nå mens de fortsatt synes det er gøy med lekser,
    sånn er det her og.

    Jeg koser meg i sofaen med pledd, tente stearinlys og blogging mens det blåser og regner ute. Skikkelig høststemning.

    Fin kveld til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  11. Så flott en skolejente!
    Husker godt hvor spennende det var da eldste søster her begynte i 1. klasse. Tiden flyr, nå går hun i 6. klasse og det er fortsatt 2 år til jeg får en ny skolejente:-)
    Ha en flott tirsdagskveld

    Klem

    ReplyDelete
  12. Så spennende med skolestart! :)
    Det er enda et par år til min eldste kommer i samme sitasjon, men jeg er nesten litt spent allerede! ;)
    Lykke til videre og en fortsatt god uke til deg og dine!
    Klem fra Carina

    ReplyDelete
  13. For en nydelig jente!! Tusen takk for at jeg fikk komme på lørdag og for at dere gjorde det så koselig:-) ha en fin onsdag! Klem fra Cecilie

    ReplyDelete
  14. Like søt som mor jo <3 Kan tenke meg det er stas å begynne på skolen...

    Jeg har forresten laget et lite innlegg om det fine bordet du dekket for å feire første skoledag, og som du delte på Stylizimo. Håper det er greit at jeg deler. Jeg har selvfølgelig linket til både din profil på Stylizimo og til bloggen din.

    Tusen takk for at du deler på Stylizimo - jeg etter så uendelig stor pris på det. Håper du finner inspirasjon til deg selv der også :)

    klemmer Nina

    ReplyDelete
  15. Koselig med fornøyd skolejente!! ;O)

    ReplyDelete
  16. Koselige bilder!! Spent jente:)
    Så bra at hun trives på skolen!
    Klem klem

    ReplyDelete