31.8.12

Piknik i parken







For et par uker siden var vi på
kjærestetur i Paris og noe av det
aller mest romantiske vi gjorde der,
var å ha piknik i en fantastisk park.









Paris inneholder så utrolig mye
som man kan se og gjøre. Mange
tenker kanskje ikke på at de flotte
parkene også er verdt et besøk.









nest største parken i Paris og så
vakker "at klokkene stanser",
som svenskene sier ;)









I den franske hovedstaden finner
man jo den lekreste mat på omtrent
hvert gatehjørne. Så vi kjøpte med
oss gode oster, brød, vin og den
deiligste bringebærterte jeg har
smakt i hele mitt liv.









At det ikke er lov å drikke
alkohol i de parisiske parkene
visste vi ikke da... Så i etterkant
føler man seg jo litt uskikkelig ;)









Siden vi var mye på farten hele denne
langhelgen, var det så deilig med
en avslappende ettermiddag i
Le Jardin du Luxembourg.








Bare nyte stillheten, de historiske
omgivelsene og det å ha vår første
kjærestetur siden bryllupsreisen
til Paris for sju år siden :)








Har du vært i den franske hovedstaden?
Hvis ikke, så anbefaler jeg på det
varmeste å reise dit :)








Ønsker deg som titter innom
en fabelaktig fredag!







Today I share with you
some travel memories from
from our recent trip to Paris.
These are pics from the lovely
park Le Jardin du Luxembourg.


11 comments:

  1. Virkelig et nydelig sted må jeg si. Virker som dere hadde en flott kjærestetur, og det trenger man nok en gang i blandt i en ellers travel hverdag:) Aldri vært i Pris, men håper jeg får muligheten til å dra dit en gang.

    Ønsker deg og dine en nydelig helg.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Så nydelige bilder,eit fantastisk plass å dra på tur må være:)
    Ein flott dag til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  3. Herlige bilder! :-) ha en god helg!

    ReplyDelete
  4. Flotte bildene!
    Må så absolutt få reist til Paris med min kjære snart ser jeg!
    Ha en flott dag, og takk for at du deler bilder :-)
    Klem

    ReplyDelete
  5. Åh! Sug i magen og lengsel etter den franske hovedstad :) en av mine favoritt-metropoler :) nydelig by! Og ja, den parken er helskjønn. Ikke visste jeg heller at det ikke var lov med alkohol der :-0 Nytt for meg, men er det ikke fint å føle seg litt uskikkelig av og til ? ;) Nydelige bilder. Takk for at du ga meg en aldri så liten drøm her nå :) klem til deg med ønske om god helg!!

    ReplyDelete
  6. Så flotte bilder du har tatt! Fikk meg langt inn i drømmeland ;) Var i Paris en gang for ca 12 år siden, så kanskje på tide med en ny tur snart?
    Ha en strålende helg!
    Ingrid

    ReplyDelete
  7. Så fine bilder av Paris og ikke minst deg ;)
    Jeg drømmer også om å få oppleve den byen...
    En dag -da ;)
    Ha en strålende helg.
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  8. Flotte bilder både av parken og deg:-))
    Har vært i Paris to ganger og det er ikke de siste. En helt topp by, masse å se på og maaange kjekke butikker å shoppe i:-)
    Klem

    ReplyDelete
  9. Oj - så koselig og romantisk!! Nydelige bilder og fineste du:)
    Jeg/vi har planer om å reise til Paris en langhelg, men dette har vi altså tenkt i mange mange år nå... Håper vi får det til snart!!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  10. Ah! Fantastiske Paris !! Vil tilbake !!

    KLEM KLEM

    ReplyDelete