4.2.14

Batman Birthday






Jeg har ennå ikke vist dere bildene fra bursdagsfesten
til fireåringen vår like før jul :) Tema var Batman og jeg
gjennomførte fargetemaet med svarte og gule detaljer.







Servise i papp og plast, sugerør, kakepynt og honeycomb balls 
har jeg funnet litt her og der. De gule plasttallerknene fant jeg f.eks 
for en god stund siden på Coop. Jeg pleier å starte planleggingen av
bursdagene tidlig og samler på detaljer lenge, koser meg med det :)







Banner, invitasjon og annen papirpynt har jeg kjøpt på Etsy.com 
og printet ut selv. Fikk designet personlig tilpasset etter mine ønsker.
Nå er det mange som tilbyr slike tjenester. Kjøpte gule juicebokser på 
matbutikken og festet på designet med Batman logo - vips, så hadde vi 
Batman Juice, det var stor stas for bursdagsbarn og de små gjestene :)






Synd at jeg ikke fikk avbildet alle kakene - innen det
var helt klart til festen, hadde vinterlyset forsvunnet igjen
og blitzbilder er ikke det helt store synes jeg... 







Men her ser du ihvertfall mange av detaljene fra Batman
bursdagsfesten likevel :) Og om et par uker blir det "gjenbruk" av 
det som er igjen av gul pynt, når storesøster skal feire åtteårsdagen sin. 
Hun er jo vinterbarn, men ønsker seg så veldig en "sommerfest" :)








Marsipankaken med fondanttopp måtte jo
selvsagt også være svart-gul, med Batman-logo på :)





Our four year old celebrated his birthday with a Batman theme. 
I like sticking to just a few colors to get a coordinated look.


















6 comments:

  1. Råtøft :) Tipper det var ein glad 4-åring!

    ReplyDelete
  2. Så stilig og gjennomført! Du er flink.

    Ha en fin onsdag!
    Klem fra Tonje Merethe

    ReplyDelete
  3. Så utrulig stiligt og flott:)likte det knallgodt!
    Ønsker deg ein fin kveld:)
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  4. fantastisk, helt utrolig kult, kan ikke tenke meg annet enn at det var stor stas for bursdagsgutten. Du er så flink :-) klem

    ReplyDelete
  5. Så gjennomført og kult!
    Heldig bursdagsbarn :)
    Du er flink!

    ReplyDelete
  6. Rå stilig så gjenomført!!! Heldige gutt. Hvor har du fått tak i batman juice?
    God helg flinke du ;)

    ReplyDelete