1.9.12

Farvel sommer






Forrige helg hadde vi fortsatt et streif
av varmt vær her østpå. Da gjelder det
å ta frem kamera og forevige de 
gode sommerminnene. 






Hagen som fortsatt er grønn.
Deilige, søte bær. Godstolen som
i sommer har fått være hagestol, 
men skal flytte inn i høst og vinter.






Brettbordet skal få bli sidebord
i stuen. Bare jeg får somlet meg
til å male understellet så...









Jeg dras mot blåtoner og elsker
Tine K telysglassene og keramikken,
enten de går i blått/hvitt eller svart/hvitt.









Ønsker alle dere lesere en herlig helg! :)






Enjoying what probably are the 
final days of Summer around here.



12 comments:

  1. Nydelig ♥
    Bildene dine er virkelig flotte!
    Ha en fin lørdag.
    Klem Christina

    ReplyDelete
  2. Kjempe fine lysglassene i blått også, men nå hos meg ser det ut som blått går bort en stund. Selv om jeg egentlig kunne hatt blått året rundt....men så har jeg putedilla vettu;)

    ReplyDelete
  3. Så nydelige bilder,herlig når ein kan nyte siste rest av sommeren:)Så nyyydelige dei lysestakene var i blått,kjempefine:)
    Ein fin lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    ReplyDelete
  4. I dag skinner sola her på Bengtgarden, og det ser ut til at vi skal få en fin sensommer dag i dag. Liker slike dager, selv om de er i fåtall så må vi bare nyte dem når dem er her;-) Ja kanskje jeg også skal ta med kamera ut i dag, kjøkkenhagen er super lekker nå så jeg burde helt klart ta litt bilder...

    Tine K er en av favorittene mine også, hun vet å lage flotte saker den dama der ;-)

    Og du, jeg gleder meg til å treffe deg i Bergen! Blir spennende å treffe så mange som en stadig besøker via bloggene ;-)

    Fin lørdag til deg!
    Klæm Vibeke

    ReplyDelete
  5. Wonderful pictures. You have some of my tine-favorites and I love your chair.
    Hugs from Germany
    Tanja (amtolula)

    ReplyDelete
  6. Nydelige bilder!!
    Ja her har vi sagt farvel til sommeren også - på med regnklær og støvler... Stusslig, men så får jeg trøste meg med at høsten kan være veldig vakker:)
    Endelig kom jeg på besøk igjen og nå har jeg kost meg med mange flotte innlegg:)
    Ha en flott lørdag og ei god helg vennen!
    Klem fra Kristin

    ReplyDelete
  7. Herlige bilder som gjør at jeg lengter tilbake til sommeren.
    Den går så altfor fort :(

    Jeg er ikke noe høstmenneske, så gruer meg litt til den lange høsten. Årstiden er den fineste estetisk sett (fra naturens side), men dessverre blir det for mye regn, vind, surt og kaldt for meg som er så glad i å være ute.

    Blir litt kos med pledd og noe varmt i koppen da ;)
    Ønsker deg en fin lørdag!

    ReplyDelete
  8. Kjempefine bilder!
    Denne helgen er nok en del kaldere enn forrige ja!
    Ja en fin stearinlyshelg videre ;)
    Klem m

    ReplyDelete
  9. Nydelige bilder.
    Liker godt stolen din,
    og er spent på hvilken farge understellet på bordet ditt får til slutt:)
    Heldigvis ble det deilig solskinn denne første høsthelgen.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    ReplyDelete
  10. Deilige bilder, jeg er også veldig glad i lysestakene til Tine-K og særlig de blå. Synes den blåfargen er helt skjønn:-)
    Klem og gode ønsker fra
    Meg

    ReplyDelete
  11. Kan jeg spørre hvor det lille bordet som du skal male understellet er fra? Veldig fint! :)
    Unni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brettbordet er fra Kremmerhuset, kjøpt i sommer :)

      Delete