27.8.11

Til stue og soverom



For en gangs skyld fant vi alt vi skulle ha på IKEA! Så både nytt teppe, soveromslampe og to KLUBBO sofabord ble med hjem i går.

Teppet til å ha under sofabordene heter EGEBY, farge natur og er laget av sisal. 



Taklampen FILLSTA har jeg likt lenge. Egentlig hadde vi bestemt oss for å kjøpe MASKROS taklampe, men minuttmannen gjorde jammen helomvendig da vi så den på IKEA, så da ble det ikke den likevel. (Bildene er fra IKEAs nettside).

Ha en finfin lørdag kjære bloggere! :)

We had a successful trip to IKEA yesterday, and for once they had everything on our shopping list. Two KLUBBO coffee tables for our living room, one EGEBY rug to have under the tables and a new FILLSTA lamp for our bedroom came home with us. Have a great Saturday! :)



9 comments:

  1. Gratulerer - kjempe lekkert :) Gleder meg til å sjå fleire bilder! Er så glad i slike sisal tepper, det er så fin farge på dei, og så flott bilde du har tatt med friske blomar og det kvite golvet.

    Eg har også lakenskrekk om kvelden, men sidan gutane er blitt så store no så søv dei frampå dei også :) Kanskje du skal innvilga deg ein liten cowboy strekk i ettermiddag? Ønsker deg ein gullfin dag uansett, og tusen takk for fine kommentarer. Alltid så kjekt å høyra frå deg :) Set stor pris på det!

    Klem Eli

    ReplyDelete
  2. Heia! Håper jeg får til å kommentere her nå... Prøvd noen ganger denne uka!

    Grattis med alt sammen! Kjempe fint... Har ikke vært på Ikea siden Januar...Så tror jeg snart må ta turen!

    Ja er ikke det servicet lekkert?Jeg kosa meg når jeg pakket det ut på onsdag ja:)

    Ønsker deg en fin helg!
    Klemmer

    ReplyDelete
  3. Hei søte!
    Så heldig dere var som fikk tak i alt på en gang på Ikea... hihi! Det er ikke ofte :)

    Utrolig mye fint dere har fått dere!
    Ønsker deg en fabelaktig helg!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Heisan! Blir kjekt å se hvordan det blir i stuen med bordene og nytt teppe!
    Ja, jeg har strikket i perlestrikk. Etter at jeg publiserte innlegget strikket jeg en til med to rette og to vrange - som en vrangbord. Den ble også fin :) Å, ja jeg har også sett at Dronning Maud har strikket slike - fikk inspirasjon derfra ja!!
    Ha en flott kveld :) Heidi

    ReplyDelete
  5. Den lampen er flott!
    Jeg har den også på soverommet, og den tar seg fint ut:)

    Kos deg med lørdagskvelden:)

    Klem Tove

    ReplyDelete
  6. Ikke værst å få tak i alt man hadde tenkt på Ikea!.. De siste gangene vi har vært der har de vært tomme for noe av det vi skulle ha -men i stedet blir det mye annet som en ikke skulle ha... Ikea er Ikea :)Fine ting du har kjøpt. Vi får vel se det på plass etterhvert? :)
    Ha en fin søpndag!
    klem

    ReplyDelete
  7. Så flott lampe-en av mine favoritter:)

    Ha en flott søndag

    klem fra Lill

    ReplyDelete
  8. Hei Så fint at du la igjen en kommentar hos meg:)
    For hadde ikke sett bloggen din før:) Legger meg til som følger jeg:)
    Den magasin kurven kjøpte jeg på Skeidar for en tid til bake:)

    Ha en flott søndag

    Klem Janne

    ReplyDelete
  9. Hei min gode favorittblogger!

    For å lage faner gjør du slik.

    Klikk deg inn på nytt innlegg rett under denne fanen, står det rediger sider, klikk på denne. Du kan lage opptil 10 sider på bloggen din.

    For å få fanedesignet går du inn på utforming, klikker så på malutformning. Klikk deg videre på avansert og da kommer du til fanetekst og fanebakgrunn og da er det bare å leke seg :)

    Håper du forstod noe av dette!

    Fineste søndag til deg og dine! Jeg hever en bolledeig og koser meg under teppet så lenge.

    Klem

    ReplyDelete